07 May 2014

Sylvia Day - Zondig Hart

"Eén blik was voldoende om het verlangen in elkaar aan te wakkeren. Maar Lady Jessica Sheffield is de bruid van iemand anders en Alistair Caulfield vertrekt naar de andere kant van de wereld. Nu, zeven jaar later en inmiddels weduwe, stapt Jessica aan boord van een schip dat haar naar een van de plantages van haar overleden man moet brengen. De succesvolle koopman en eigenaar van het schip herkent ze bijna niet. Alistair is een totaal andere man dan de jonge wilde hond die Jessica heeft leren kennen. Zeven jaar hebben ze hun verlangens ontkend, maar hoe lang kunnen ze dat tijdens deze reis volhouden?"

Wat vond ik van het boek?
Van Sylvia Day heb ik al eerder drie boeken gelezen, namelijk de Crossfire serie. Hier was ik helemaal weg van. Wat ik nog niet wist, is dat Zondig Hart eerder is geschreven dan de Crossfire serie. Sterker nog, Zondig Hart was Sylvia Day haar grootste inspiratie om de serie te schrijven. Ik moet eerlijk bekennen dat ik minder genoten heb van Zondig Hart dan dat ik verwacht had. Het speelt zich af in een vroegere tijd, wat ik wel heel leuk vond. Daarnaast waren de erotische scènes echt in detail beschreven. Soms vond ik het wat teveel worden. Vergeleken met de Crossfire serie (die wat minder was in details), was dit soms too much. Verder vond ik het boek wel mooi. Het begin was wat taai om doorheen te komen, maar over de helft bloeide het verhaal zelf ook op. Er ontstond een liefde, die op mij heel echt overkwam. 

7


No comments:

Post a Comment